هنرمند نقاش سیده طیبه مولایی

مولایی، طیبه- هنرمند نقاش

معرفی هنرمند نقاش و جوان و بااستعدادی که تا کنون با خلق آثاری ارزشمندبرگ زرینی در کارنامه خود به یادگار گذاشته ، چنین می گوید:
من یک هنرمند آزاد هستم که در اسفند ۱۳۷۰ به دنیا آمدم ، از کودکی عاشق نقاشی بودم قبل از آنکه بتوانم بنویسم نقاشی میکشیدم و در دوران تحصیل دانش آموزی همیشه در مسابقات نقاشی مقام اول رو کسب میکردم، فارغ التحصیل رشته مترجمی زبان انگلیسی هستم ولی ۱ سال بعد از پایان دانشگاه فعالیت جدّی من در عرصه هنری آغاز شد . و نمایشگاه های متعدد نقاشی برگزار کردم که عبارتند از :

۱) نمایشگاه انفرادی آبرنگ در زمستان ۱۳۹۴/۱۰/۱
۲)نمایشگاه تذهیب و خوشنویسی تجلای رنگ و قلم زمستان ۱۳۹۵/۱۱/۲۴
۳)نمایشگاه تذهیب و خوشنویسی زمستان ۱۳۹۶/۱۲/۱۵
۴)نمایشگاه گروهی تذهیب و خوشنویسی با مشارکت جناب دکتر علی عبدالحسین زاده در شهرستان خلخال ۱۳۹۷/۲/۲۴
۵)نمایشگاه گروهی تذهیب و خوشنویسی در آموزشگاه نقش قلم رشت ۱۳۹۷
۶)نمایشگاه خوشنویسی و تذهیب ضیافت نور بهار ۱۳۹۸/۲/۳۰
۷)تذهیب جلد و صفحات قرآن کریم به کتابت جناب آقای دکتر علی عبدالحسین زاده و صفحه آرایی و اهتمام کتاب خوشنویسی سور اسرافیل
۸)طراحی و چاپ اثر مینیاتور بر روی جلد کتاب شعر امیر ارسلان نامدار

۹)و اما تدریس هنر و نقاشی را از سال ۱۳۹۷ آغاز کردم بخش عمده مهارت هنری من استعداد خدادادی هست و بخش دیگر با تمرین و تکرار و تماشای فیلم های آموزشی اساتید کسب شده و بیستر از آموزش های آنلاین استفاده کردم.
انواع شاخه های نقاشی مانند: مداد رنگی ، رنگ روغن، راپید و تذهیب رو تجربه کردم ولی آبرنگ از همه لذت بخش تر بود برام و در حال حاضر مشغول نقاشی آبرنگ هستم . با این وجود حس میکنم هنوز مسیر طولانی در پیش رو دارم هرچند عرصه هنر یک دنیای بی انتهاست که پایانی براش نیست ، امیدوارم که بتوانم مهارت هایم را در عرصه هنری ارتقا بدم و آثار ارزشمندی ارائه کنم .
علاقه مندان به خرید آثار این هنرمندفعال می‌توانند با آیدی تلگرام anisgh درخواست خود را مطرح نمایند. مهدی قربانی «انیس الکتاب» ۶ تیرماه ۱۴۰۲ خورشیدی
نمونه آثارش عبارتند از:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عبارت امنیتی: *(پاسخ حاصل جمع زیر را در مربع وارد نمایید.)* Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.